Kedvenc Könyvmogulos olvasmányok

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben a Könyvmogulos kedvenc olvasmányaimról lesz szó. Ebben az évben olvastam ezeket a könyveket és egytől-egyig szerettem őket. Jó szívvel tudom ajánlani ezeket a műveket. Mindegyik szerzőt idén ismertem meg, így a könyveiket is most olvastam először, annak ellenére is, hogy már találkoztam velük a könyvesboltban, de nem vettem meg őket. Némelyik sokszor szembejött már velem az interneten, de akkor még nem engedtem a csábításnak, nem bírtam rávenni magam, hogy elolvassam ezeket.

Francesca H. Nielk – Daniel
5/5*

Az írónőt ezzel a könyvével ismertem meg. Egyszerűen hihetetlen kötet. Az év egyik legjobb pszicho-thrillere, amit eddig olvastam. Minden olyan olvasó embernek ajánlom, akik szeretik a műfajt.

Egyszerre utáltam és szerettem is a kötetet. Már a legelején éreztem, hogy ezt a könyvet nekem írták. Nem tudom, hogy ti tapasztaltatok már ilyen érzést, vagy sem. Én tapasztaltam. Pont jókor találtuk meg egymást ezzel a könyvvel. Nehéz könyv, hiszen tabu témát dolgoz fel. A családon belüli erőszak áll a középpontban. Ahogy elkezdtem olvasni, már éreztem, hogy ez, más lesz, mint az eddig olvasottak, hogy ez nekem lett írva, nem is okozott csalódást. Izgalmak, drámai cselekmény, elborzadás és érzelmek jellemzik. Néha meg kell állni olvasás közben, hogy megemésszük az olvasottakat. Mindent tartalmaz, ami egy jó pszicho-thrillerben lennie kell.

Nincs annál felszabadítóbb érzés, mint amikor minden a te kezedben van, minden rajtad múlik, és mások nem tudnak beleszólni.


Mike Menders – Házinyuszi (Hangulatkeringő 1.)
5/5*

Mike Menders – Házinyuszi című könyve egy nyereményjáték által került hozzám még a megjelenés évében. Nagyon örültem, hogy hozzám került, mert a borítója már megnyert magának, illetve a címe is.

Miután elolvastam sem okozott csalódást, mert másodszori olvasásra is ugyanolyan élvezhető, ugyanannyira izgalmas és erotikus, romantikus. Minden olvasáskor ad valami pluszt, ez a könyv, ahogy a többi írása is különleges. Nem a megszokott, nem a sablon romantikus mű, amit várna az ember, ez annál több. Nem lehet megunni. A szereplőket lehet szeretni és utálni is, ez személyfüggő. Egy az egyben imádtam az egészet, kíváncsian állok a folytatás elé. Tényleg csak ajánlani tudom, mert én pozitívan csalódtam Mike Menders Házinyuszijában.

Hirtelen egy illatfelhő puffant le mellém. Kisandítottam: formás combokat pillantottam meg, melyek csizmában és harisnyában végződtek. Ahogy egyre feljebb nyílt a szemhéjam, egy virágos ruha bontakozott ki előttem, rajta fehér kabát vagy zakó. A tekintetem még feljebb kalandozott, hogy megtudjam, ki lehet ez a bűbáj, ez a főnyeremény ebben a dögös szerelésben.

185.oldal

Renáta W. Müller – Testvér sorozat
4,5/5* és 5/5*

Régóta el akartam már olvasni az írónő Testvér sorozatát. Kicsit tartottam a terjedelmétől, hogy hosszú és nem fog tetszeni, nem fogok vele haladni. Több ember ajánlotta és mondta, hogy garantáltan szeretni fogom. Ezzel a sorozattal ismertem meg Renáta W. Müller munkásságát. Kíváncsi vagyok a többi könyve milyen, hiszen ez egy gyönyörű sorozat.

Nem sokat tudtam a történetről, csak amit a címe is elárul, hogy egy testvérpárról fog szólni. Mivel a moly címkéi szerint egy erotikus, romantikus regényről van szó, így úgy voltam vele, hogy biztosan tetszeni fog. Ez be is következett.

Bár a fülszöveget elolvasva nem igazán tudtam mire is számítsak, kellemeset csalódtam a sorozatban. A történet Hannahról és a Hailey ikrekről fog szólni. Az első részben több a leírás, amelyek bár hosszúak, nekem nagyon tetszettek, már ezek a jelenetek is. Bár a címke alapján erotikus, romantikus, de itt nem ez a központi cselekmény, hanem a szereplők. Gyönyörű leírások, megannyi szeretet, izgalom, szomorúság. Az egész könyv, a szereplők szerethetők. A borító lenyűgöző. Nagyon jól megírt történet, imádtam elejétől a végéig. Néhol Hannah személyisége kicsit idegesített, de így volt teljes számomra a könyv. Aztán az a befejezés, folytatásért kiáltott.

A második rész, még izgalmasabb, mint az első volt. Amikor azt hittem, hogy már nem lehet több bonyodalom, akkor ért a meglepetés. Bár gyanítottam, hogy lesz valami csavar, amikor az bekövetkezett, akkor leesett az állam. Nem ilyesmire számítottam. Teljesen összetörte a szívem ez a könyv, de ugyanakkor újra is építette. Érzelmes és érzelmekre ható mű. Együtt éreztem Hannah-val. Jamie pedig lenyűgöző karakter volt. Igaza volt azoknak, akik azt mondták, hogy Jamie-t még jobban fogom szeretni, mint az első rész végén. Ez az évem egyik kedvenc olvasmánya lett, a sok másik kötet mellett. Nyomot hagyott bennem. Bár nem szokásom újra olvasni, ezt biztosan fogom még a kezemben tartani, lapozni, olvasni. Gyönyörű történet mindkettő a szerelemről és a családról. Roppant szórakoztató. Készüljetek fel, hogy összetör, majd összerak, hogy aztán újra összetörjön. Nagyon sok érzelmet éltem át, illetve megannyi gondolat kavargott bennem olvasás közben. A maga szomorúságával együtt gyönyörű, olvastam volna tovább.

Nem hiszem, hogy túl sokan mondanak nemet neki, ha úgy igazán mélyen belenéz valaki szemébe, és céltudatos, mély hangon közli, mit szeretne. Tény, hogy a sógorom veszélyesen vonzó férfi.


Ripszám Alexandra – Trauma sorozat
4,5/5* és 5/5*

Az írónő első sorozata, amely az Underground Kiadó gondozásában jelent meg. Ebben az évben ismerkedtem meg vele. Egy meghatározó sorozat, amely mély nyomot hagy az olvasóban. Sajnos kevesen ismerik, kevesen olvasták, szerintem több embernek kellene olvasnia.

Az első részben Jonathant és lányát, Ninát vagyis az ő történetüket követhetjük nyomon. Bár rövid kötet, de ütős, erős téma, erős mondanivaló. Már ebbe a kötetben is jelen van a családon belüli és a nemi erőszak, ami tabunak témának számít. Az apa múltja változást hoz maga után, de vajon jó lesz ez a változás, vagy sem? A küzdés az életért, ami a történet nagy részét képezi. Egy embertől segítséget kapnak, de nem tudni, mi is lesz ennek a segítségnek az ára, vagy lesz-e egyáltalán. Leírhatatlan érzés, élmény volt olvasni. Érzelmekre ható mű. A cselekményt drámaiság jellemzi. Teljes bizonyossággal kijelenthetem, hogy aki az első részt elolvassa a másodikat is el fogja. Már önmagában ez a történet is durva, mennyi szenvedést, próbát kell kiállnia Ninának. Egy roppant erős karakter.

A második rész hosszabb terjedelmű, érzelmesebb, akciódúsabb, izgalmasabb. Ez a kötet is letehetetlen. Ismét Nina és Jonathan életéért izgulhatunk. Bepillantást nyerünk a problémák megoldásába. Aki arra számított, hogy ez egy könnyebb mű lesz, az tévedett, hiszen ez még jobban a padlóra fog küldeni. Én úgy éltem meg a történetet, hogy egyik pillanatban összetörte a szívem, a másikban meggyógyította, majd ismét összetörte. Mint, ahogy a cím is mutatja egy házasságról lesz szó, vagyis ennek a tragédiájáról. Vajon mit kell kiállnia egy szeretőnek, anyának, háziasszonynak? Képes a szeretet legyőzni, vagy a dráma lesz az erősebb? Ez kiderül, ha elolvassátok a sorozatot.

Garantáltan zsebkendőt igénylő könyvek. Én minden érzelmet átéltem olvasás közben. Ripszám Alexandra olyan témát mutat meg az olvasóinak, ami, mint írtam tabunak számít. Jelen van köztünk, de nem beszélünk róla, nem veszünk róluk tudomást.

Ebben a részben még jobban bebizonyosodik, hogy Nina mennyire erős karakter. Mi mindenre képes a gyermekeiért, szerelméért és saját magáért. Sokkal mélyebb, mint az első rész volt. Megtapasztaljuk, milyen érzés az, amikor egyedül maradsz és nincs senki, akire számíthatnál. Nina mindezt átéli, sajnos egyedül. Aki szereti az érzelem és akciódús történeteket és nem riad vissza a nemi és családon belüli erőszak témájától, bírja az érzelmes könyveket nekik ajánlom, illetve mindenkinek, aki kíváncsi a történetre.

– Tudod, Ninam te is egy madárka vagy! Egyelőre a szárnyaidat bontogatod, de aztán, ha rájössz, mik a korlátaid, bármire képes leszel…

158. oldal

Ha tetszik valamelyik könyv, vagy felkeltettem az érdeklődésed, akkor ITT tudod megnézni, megvásárolni őket. Ha pedig a Molyos adatlapja érdekelne, akkor a könyvek címére kattintva elérheted és utána olvashatsz.

Egy hozzászólás

Hozzászólás