Kopácsi Krisztina – Fagypont (Fagy trilógia 1.) – NewLine Kiadó

Sziasztok! Mai bejegyzésemben az utolsó #olvassunkhazait2022ben kihívás közös könyvéről hoztam el a véleményem. Ez a kötet nem más lett, mint Kopácsi Krisztina – Fagypont című kötete, mely a Fagy trilógia első része volt, amely 2021-ben látott napvilágot a NewLine Kiadó gondozásában. Még nem olvastam az írónőtől semmit, így különösen örültem, hogy ismét egy olyan szerzőt választottak a lányok, akivel most ismerkedhetek meg. Igaz már sokszor nézegettem ezt a kötetét, mégse került eddig elolvasásra.

Tartalom:

Ashley Hall, a fiatal lakberendező szerelméért két pasi is rivalizál, a jóképű Cameron és a nem kevésbé vonzó Ridge.
Míg az egyikük becsületesen játszik, addig a másikuk nem riad vissza a tisztességtelen eszközöktől sem.
Miközben ők Ashley szívéért versengenek, a lány családját súlyos csapás éri. Ashley-nek egyszerre kell megküzdenie a családi tragédiával, egy mogorva ügyféllel és a zűrzavarral, amit az álnok udvarló okoz.
Végül kiderül az igazság és a tisztességgel játszó fél elnyeri Ashley szívét. Ám a boldog befejezés csak álom marad. Fájó emlékek bukkannak fel a múltból, és egyre nyugtalanítóbb események zavarják meg mindennapjaikat. És amikor a meghittnek ígérkező hétvége végül rémálommá válik, már nem marad semmi kétség, valaki komoly fenyegetést jelent számukra. Az életük veszélybe kerül, és csak magukra számíthatnak a havas hegyekben megbúvó, mindentől elzárt kis faházban.


Véleményem:

Az első benyomás fontos, ránézetre egy havas táj, egy kis faházzal, ezt látjuk a borítón. Első ránézésre azt gondoltam, hogy egy ilyen környezetben, téli időszakban fog játszódni a történet, ám itt csalódnom kellett, mert nem így lett. A havas táj és a kis faház a kötet végére megjelenik, és fontos helyszín lesz. A könyv címének értelmére még nem jöttem rá, valahol értem, hogy miért ezt kapta, de azért nekem furcsa.

A kötet nem volt rám nagy hatással, éppen ezért is kapott 3,5 csillagot a molyon. Bár nem lett kedvenc, azért örültem, hogy elolvashattam és nagyon kíváncsi vagyok a folytatására, amely itt van a polcon (kikölcsönöztem a könyvtárból, mert éppen bent volt és amúgy nem tudtam, hogy az a kötet ennek a második része lesz, de örülök, hogy elhoztam magammal). A történet lényegében Ashley-ről szól, és arról, hogyan versengenek érte a pasik, legalábbis két férfi. A lány szerelméért folytatott „küzdelem” becsületes úton is és tisztességtelen módon is zajlik, ki melyik utat járja be. Vajon melyikük lesz a befutó? Ez majd kiderül, ha elolvassátok a kötetet.

Ashley számomra eléggé idegesítő jellem volt és kissé naiv, nekem nem lett a kedvencem. A szülei karaktere különösen tetszett, mert itt bepillanthattam a családi életébe is, és olvashattam arról, hogy milyen fontos is a család, a feltétel nélküli szeretet, a törődés.

A két férfi, Cameron és Ridge személyét is jobban megismerhettem. Ez utóbbi családját is jobban megismerhettem, amely valamilyen szinten szintén rokonszenves lett számomra, ám a testvére szintén idegesítő jellem volt. Őt nem kedveltem meg, habár a kötet végére némiképpen egy kisebb változáson ment keresztül, de ezt csekélynek jellemezném.

A főszereplő Ashley és Ridge személye kompenzálják azokat a dolgokat, amelyek engem idegesítettek a lány jellemében, karakterében, egyensúlyt alkottak. A szerelmi háromszög eredménye, hogy kihez húz Ash szíve nem okozott különösebben meglepetést számomra.

A kötetben fontos a család, és nagyon kiemelkedő szerepet kap az, hogy nem minden a szépség, sármosság, vonzó külső. Ez leginkább a két férfi szempontjából számottevő.

Mint írtam, nem lett kedvenc számomra ez a kötet, annál nagyobb lelkesedéssel fogom belevetni magam a második kötetbe, mely a Hóvihar címet kapta. Bár borító szempontjából kissé hasonlítanak, kíváncsi vagyok, mit tartogat számomra a továbbiakban Kopácsi Krisztina. Mindenre felkészülök, hiszen valamilyen szinten csalódást okozott, és bár eléggé kiszámítható volt a cselekmény, azért a vége meglepett. Erre a fordulatra nem számítottam és éppen ezért vagyok kíváncsi a Hóviharra.

Összességében nem bántam meg, hogy elolvastam, Nagyon mély nyomot nem hagyott bennem, de egyszer olvasósnak jó volt. Kellően romantikus és pörgős volt. Kiváló kötet szórakozásra, izgalommal teli. Ettől függetlenül fogok még olvasni az írónőtől, mert kíváncsi vagyok az írásmódjára, történeteire.


Ha felkeltettem érdeklődésed, akkor az alábbi linken tudsz jobban utánanézni a könyvnek.

moly.hu: https://moly.hu/konyvek/kopacsi-krisztina-fagypont

webshop: https://shop.newlinekiado.hu/spl/287550/Kopacsi-Krisztina

instagram: https://www.instagram.com/krisztina_kopacsi_writer/

FB szerzői oldal: https://www.facebook.com/kopacsi.krisztina.szerzoi.oldala

TikTok: https://www.tiktok.com/@kopacsi_krisztina_writer

Hozzászólás