Alice Oseman – Heartstopper – Könyvmolyképző Kiadó

Sziasztok! Ismét egy képregény ajánlóval érkeztem, de most egy egész sorozatról lesz szó, nem különálló kötetekről.

Fülszöveg:

KÉT FIÚ TALÁLKOZIK.
KÉT FIÚ ÖSSZEBARÁTKOZIK.
KÉT FIÚ EGYMÁSBA SZERET.

Charlie és Nick egy suliba járnak, de nem ismerik egymást… mígnem egy napon
egymás mellé ültetik őket. Egykettőre összebarátkoznak, Charlie pedig hamarosan belezúg Nickbe. Kár, hogy semmi esélye nála: Nick tipikus rögbis fiú, és biztos, hogy csak a lányok érdeklik…
Ám a szerelem útjai kifürkészhetetlenek, és mintha Nick egyre közvetlenebb lenne
Charlie-val…

Lehetséges, hogy Charlie érzései viszonzásra találnak? Derítsd ki te is!

Szereted a Vörös pöttyös könyveket?
Vidd haza nyugodtan! Tetszeni fog.

Fülig beléd zúgtam 2.

Nick

Azért átjössz holnap?? 😀
Mert lenne egy ötletem
Mit szólnál egy igazi randihoz?

Omg… hát PERSZE
Mit csináljunk? 🙂

Lehet meglepetés??

Omg oké! Nagyon izgulok alkjdfldsg

Fülig beléd zúgtam 3.

CARTE POSTALE

Szia Tori!
Párizs csodálatos! Én, Nick és a barátaink szuperül érezzük magunkat! Viszont… volt némi dráma Taóval, és… hát, csomó minden történt. Majd otthon elmesélem!!

Charlie
x x x

Fülig beléd zúgtam 4.

Nick naplója

Azt hiszem, szerelmes vagyok Charlie-ba. Csodálatos volt együtt tölteni vele és a barátainkkal ezt a nyarat, és annyira szeretném kimondani neki, hogy szeretem, de… azt hiszem, vannak más dolgok, amik jobban aggasztanak mostanában…

Ha boldogságra van szükséged, lapozz bele!


Olyan veled járni, mint egy álom.

Hát, Charlie, örülök, hogy sikerült hozzád hasonlóan lökött párt találnod.

Véleményem:

LMBTQ témájú történet.

Sokan ajánlották, sokaknak tetszett, ezért kíváncsian álltam neki az olvasásának.

A régi borítóval olvastam, amely nem igazán tetszik, bár az új sem nyűgözött le igazán. Sajnos a borítók nem nyerték el a tetszésemet, ám nem ez alapján ítéltem meg a történetet. Ez utóbbi viszont tetszett.

Nem láttam végig a netflixes adaptációt, a felénél abbahagytam, mert nem kötött le, a képregény első részét elolvasva, kijelenthetem, hogy az jobban tetszik, mint a film, amit csak félig láttam. Már a sorozat többi részét is olvasva elmondhatom, hogy nagyon tetszett az egész, kíváncsi vagyok, mit tartogat a következő rész.

Nagyon kíváncsi voltam a folytatásra, így örültem, amikor a könyvtárban bent volt többi kötet, gyorsan ki is kölcsönöztem őket, így nem kellett sokat várjak a részek között.

Két srác, Nick és Charlie, a főszereplő. Róluk, a magánéletükről és a szerelmi életükről lesz szó a sorozatban. Emellett a többi részben a többi karakter életével és szerelmi életével ismerkedhetünk meg.

Szerepet kap a kötetben az iskolai bántalmazás, amely nagyon szépen jelen van a műben. Emellett az utolsó részben már más téma is fontos szerepet kap. Eddig a sorozatban ez a kötet tetszett a legjobban, hiszen itt már nem az LMBTQ szál volt a középpontban, hanem a testképzavar és a mentális betegség.

Összességében egy aranyos és kellően szórakoztató történet volt. Különösen tetszettek az illusztrációk, ám a túlzott hangsúly, ami a nemi hovatartozáson volt nekem néha már túl sok, túl rózsaszín volt, ám ennek ellenére az iskolai élet, az ítélkezés szépen megjelent, ahogy a való életben is előfordulhat. Nagyon tetszettek az illusztráció Kellemes perceket töltöttem az olvasásával. A terjedelmét és tartalmát tekintve olvastatta magát, gyorsan lehetett haladni vele. Az első rész feléig kettős érzéseim voltak, aztán ezek megszűntek, és jobban megtetszett a történet. Egyáltalán nem bántam meg, hogy elolvastam, jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki szereti a képregényeket, és szívesen olvas LMBTQ témában is.


Ha felkeltettem érdeklődésed, akkor az alábbi linken tudsz jobban utánanézni a könyvnek.

moly.hu: https://moly.hu/konyvek/alice-oseman-heartstopper-fulig-beled-zugtam

webshop: https://konyvmolykepzo.hu/kereses?mit=heartstopper

Instagram: https://www.instagram.com/konyvmolykepzo/

Facebook: https://www.facebook.com/konyvmolymarkabolt

TikTok: https://www.tiktok.com/@konyvmolykepzo

Hozzászólás